Cinta & Perhubungan

Cara-cara Mengesan Pasangan Kita Curang Atau Tidak

Perkongsian

543534

Siapa dekat sini dah ada pasangan pilihan tak kiralah lelaki atau perempuan? Anda mungkin sahaja memilih si dia untuk menjadi pasangan kerana mereka punya kecantikan luaran yang tersendiri. Mungkin sahaja mereka punya kelebihan lain dan kebaikan yang jarang anda lihat ada pada orang lain.

Namun sepanjang anda bersama dengan pasangan anda itu, tidak semua perkara yang indah berlaku. Ada waktunya anda dan pasangan salah faham untuk isu remeh temeh, pasangan pula ada waktunya jarang untuk meluangkan masa dengan anda, membuatkan ada waktunya jarak dan hubungan seperti air pasang surut, sekejap rapat sekejap jauh, sekejap mesra sekejap dingin.

Hal yang paling tidak enak berlaku ialah apabila sepanjang anda dan pasangan menyulam hubungan cinta, ada cerita-cerita kurang best yang anda dengar bdari kenalan anda dan dia bahawa pasangan anda itu sudah ada orang lain dalam diam. Jadi anda ini siapa? Tunggulkah atau peneman sepei sahajakah?

Anda mungkin tidak mahu bertanya secara terus kepada pasangan anda apakah si dia sudah ada orang lain atau itu Cuma cakap kosong dan fitnah dari mulut orang sekeliling? Sebelum anda bertanya dengan lebih lanjut, cuba perhatikan kesemua ciri-ciri ini dahulu. Ini juga antara hints yang menunjukkan bahawa pasangan anda itu curang :

1 ) Tiba-tiba puji melangit

Sebelum ini kalau berborak tidak pernah dia puji lebih-lebih. Apa yang dia cakap dan puji ada waktunya tidak masuk akal. Hati-hati, mungkin itu tanda ada perkara busuk yang sedan di sorokkan.

2 ) Selalu gelisah bila ada dengan anda

Bila di tanya kenapa? Dia cakap tidak ada apa-apa. Dis gelisah sebab takut kekasih dia nombor dia tiba-tiba call atau terserempak dengan korang sewaktu berdua. Hehe.

3 ) Berahsia banyak benda

Sebelum ini banyak benda di kongsi sama-sama mungkin perancangan untuk setiap bulan atau minggu. Tapi sejak dua menjak banyak perkara yang di diamkan. Korang sudah macam bibik dekat rumah yang tidak di kongsi banyak hal .

So pasangan korang ada tak ciri-ciri macam dekat atas?

 

Perkongsian

Comments

comments

Klik Untuk Dapatkan Artikel Terkini Di SmartPhone Anda
Telegram:
telegram.me/kisahdunia


P/s: Terima kasih sudi membaca dan share. Jangan lupa tag nama kekawan korang dalam komen.

Mohon kerjasama untuk klik SHARE artikel ini supaya nampak lebih aktif. Terima Kasih
ibeli4u
carikerja4u

Add Comment

Click here to post a comment

Leave a Reply