Semasa

Kembar lee chong wei jadi popular di facebook

Perkongsian

–> K1ik jika rasa post ini patut dibuang

Ika Syazwani, gadis yang berusia 24 tahun tidak menyangka status yang dimuatnaik di laman Facebooknya menjadi viral gara-gara wajahnya yang mirip seperti Dato Lee Chong Wei.

Ika yang merupakan penuntut di Universiti Utara Malaysia dalam bidang matematik dan statistik memuatnaik status `Congrats my twin! #DatoLCW dan status itu menjadi viral serta dikongsi ramai oleh pengguna Facebook.

Ika berkata mungkin struktur wajah yang sama menyebabkan orang ramai berkata wajahnya mirip seperti Dato Lee Chong Wei. Ika memberitahu wajahnya diwarisi dari neneknya yang berbangsa cina.

Sebelum ini, Ika pernah mendapat perhatian Netizen selepas gambarnya menjadi viral ketika Dato Lee Chong Wei memenangi pingat Perak dalam sukan Olimpik pada tahun 2013.

Ika sentiasa memberikan sokongan penuh kepada Lee Chong Wei dan tidak pernah ketinggalan menyaksikan atlet negara itu beraksi di sukan Olimpik Rio baru-baru ini.

Ika juga kerap bermain badminton tetapi hatinya lebih terbuka untuk mendalami sukan automotif.Selepas status yang dimuatnaiknya menjadi viral, ramai yang tidak dikenali ingin menjadi rakan Facebooknya.

Sumber dari Facebook Ika Syazwani.

Sumber: Era

–> K1ik jika rasa post ini patut dibuang

Perkongsian

Comments

comments

Klik Untuk Dapatkan Artikel Terkini Di SmartPhone Anda
Telegram:
telegram.me/kisahdunia


P/s: Terima kasih sudi membaca dan share. Jangan lupa tag nama kekawan korang dalam komen.

Mohon kerjasama untuk klik SHARE artikel ini supaya nampak lebih aktif. Terima Kasih
ibeli4u
carikerja4u

Add Comment

Click here to post a comment

Leave a Reply