Semasa

Rupa-rupanya inilah rahsia kenapa orang korea hidung mancung

Perkongsian

–> K1ik jika rasa post ini patut dibuang

Sumber: Wanista Oleh: Aimi Nordin

Tengok hidung pelakon Korea tak pun kartun anime rasa cantik dan terletak je hidung mereka kan? Tapi sebenarnya ada cara nak dapat hidung macam tu walaupun tak payah buat pembedahan plastik pun. Rupa-rupanya ada satu benda yang mereka letak di dalam hidung untuk buat hidung mereka mancung.

Alaaa, macam korang letak plastik dalam tudung nak jadi tudung tu terbentuk cantik masa sekolah samalah macam ni.

Sumber: Era

–> K1ik jika rasa post ini patut dibuang

Perkongsian

Comments

comments

Klik Untuk Dapatkan Artikel Terkini Di SmartPhone Anda
Telegram:
telegram.me/kisahdunia


P/s: Terima kasih sudi membaca dan share. Jangan lupa tag nama kekawan korang dalam komen.

Mohon kerjasama untuk klik SHARE artikel ini supaya nampak lebih aktif. Terima Kasih
ibeli4u
carikerja4u

Add Comment

Click here to post a comment

Leave a Reply